سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنهاترین تنها

عکس های   عاشقانه  -  www.98ax.com

یا انیس من لا انیس له
هر کس یکی رو الگو قرار میده تا بهتر و سریعتر بتونه به رشد و کمال برسه ....
بعضی ها ورزشکارها رو ... بعضی ها شاعرها رو ... بعضی ها بازیگر ها رو ... بعضی ها انسانهای بزرگ و حکیم رو ... ولی من علاوه بر اینها گاهی دلم می خواد مستقیما خود خدا رو الگو قرار بدم ...
مثلا مثل خدا که سریع الرضا است و زود می بخشه و رحم می کنه ... دل رحم باشم و اگر یکی خیلی هم بهم ظلم کرده باشه ولی به محض اینکه ازم تقاضای بخشش کرد ببخشمش یا حتی بالاتر از اون نخواسته ببخشمش ... مثل خدا که کریم و بخشندست کریم و بخشنده باشم ... مثل خدا که همه رو دوست داره و هیچ وقت آدم رو تنها نمیذاره همه رو دوست داشته باشم و بی وفایی نکنم ...
همه ی صفات خوب در خداوند جمع شده و هیج رذیلتی در وجود او نیست او پاکه و من دوست دارم برای خدای سبحانم پاک و طاهر بشم .. دوست دارم مثل او که تمام هستی اش رو برای من آفریده تمام زندگیم رو به پاش بذارم ...یعی در طول زندگی طوری زندگی کنم که او می پسنده ...
 دوست دارم با او معاشقه کنم که او بهترین و برترین معشوق هستیه ....
خدایا عاشقی رو تو به من بیاموز ... من در عشق بازی تو رو الگو قرار میدم ...
یا معشوق ...


ارسال شده در توسط وحیدعدالت